Om ABF-håndbogen.dk
FAQ
Herunder finder du svar på nogle af de oftest stillede spørgsmål til ABF-håndbogen.dk. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ABF på abf@abf-rep.dk eller tlf. 33 86 28 30.
>>Hvordan køber jeg adgang til den digitale håndbog?
>>Må jeg dele mit login med resten af bestyrelsen/foreningen?
>>Jeg har bestilt en ABF-medlemskode, men jeg har ikke modtaget noget på min email
>>Jeg er kommet til at bestille abonnement to gange. Hvad gør jeg?
>>Jeg har bestilt et abonnement, men jeg har ikke fået medlemsrabatten. Hvad er der sket?
>>Hvad er forskellen på at logge ind som forening og som andelshaver?
>>Kan jeg købe adgang til medlemspris, uden at resten af foreningen får adgang?
>>Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Jeg har allerede et login til ABF’s hjemmeside. Kan jeg bruge det til at logge ind på den digitale håndbog?
Ja, du kan bruge det samme login til abf-håndbogen.dk, som du bruger på ABF's hjemmeside. Indholdet vil dog kun være låst op, hvis din forening har købt adgang til håndbogen.
Hvordan køber jeg adgang til den digitale håndbog?
Læs mere om hvordan du køber adgang.
Må jeg dele mit login med resten af bestyrelsen/foreningen?
I princippet ja. Men der er også mulighed for, at alle andelshavere kan oprette sit eget login. Dermed risikerer man ikke, at blive nægtet adgang, hvis en anden er logget på samtidig. Man opretter sit eget login under ”Opret login som andelshaver” nederst på siden. Man skal kende foreningens medlemsnummer og postnummer for at oprette et login som andelshaver. Har foreningen købt adgang, vil man automatisk få adgang gennem sit andelshaver-login.
Er du ikke-medlem (forening eller virksomhed) dækker et abonnement 3 adgange. Dvs. du kan dele dit login med 2 andre brugere.
Jeg har bestilt en ABF-medlemskode, men jeg har ikke modtaget noget på min email
Enten har ABF ikke registreret en kontaktemail på jer, eller også har ABF registreret en forkert kontaktemail. Henvend dig til ABF for at få registreret den rigtige email.
Jeg er kommet til at bestille abonnement to gange. Hvad gør jeg?
Kontakt ABF på abf@abf-rep.dk eller tlf 33 86 28 30 for at få slettet den ene bestilling.
Jeg har bestilt et abonnement, men jeg har ikke fået medlemsrabatten. Hvad er der sket?
Enten har du bestilt et abonnement som ikke-medlem og derfor ikke fået rabat, eller også har du bestilt abonnement to gange, og prisen er derfor fordoblet. Kontakt ABF for at få slettet din bestilling.
Hvad er forskellen på at logge ind som forening og som andelshaver?
Er du logget ind som forening, kan du under ”Din konto” se åbne og lukkede fakturaer og tidligere betalinger. Under ”Din profil” kan du ændre adgangskode og se, hvilke andelshavere i foreningen, der har oprettet et tilknyttet login. Er der en andelshaver, som ikke længere bor i foreningen, men som stadig har login, skal du gøre ABF opmærksom på dette, så vil andelshaveren blive slettet.
Er du logget ind som andelshaver, kan du ikke se hverken betalinger eller andre andelshavere. Du har kun mulighed for at ændre adgangskode.
Kan jeg købe adgang til medlemspris, uden at resten af foreningen får adgang?
Nej. Vil du have eksklusiv adgang til ABF-håndbogen.dk, må du købe som ikke-medlem, dvs. til fuld pris. Køber du som medlem, vil alle andre logins tilknyttet den samme forening automatisk få adgang også.
Fornyelse af abonnement
Abonnement på abf-håndbogen.dk forudbetales for 1 år ad gangen.
Abonnenter på abf-håndbogen.dk modtager opkrævning på fornyelse af abonnementet måneden inden abonnementsperiodens udløb.
Betaling af abonnement kan tilmeldes betalingsservice.
Ønskes der ikke fornyelse af abonnementet i umiddelbar forlængelse af foregående abonnementsperiode, vil senere gentegning ske til nytegningspris.
Ophører en andelsboligforenings medlemskab af ABF i abonnementsperioden, vil en ønsket fornyelse ske til ikke-medlemspris.
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Abonnement på abf-håndbogen.dk løber, ind til det opsiges skriftligt. Opsigelse kan ske skriftligt enten via e-mail eller brev og skal sendes til ABFnyt ApS, Vester Farimagsgade 1, 8. sal, 1606 København V, mail: abf@abf-rep.dk.
Opsigelse skal ske senest 1 måned før udløbet af indeværende abonnementsperiode. Der sker ikke kreditering, uanset hvornår i abonnementsperioden opsigelse modtages. Opsigelsen har virkning for den kommende abonnementsperiode. Abonnementsperioden vil fremgå af fakturaen.
Manglende betaling betragtes ikke som opsigelse af abonnement.
Sidst opdateret: 29. juli 2022 kl: 12:37